Balenciaga sa stala jednou z prvých veľkých módnych značiek, ktoré opustili Twitter. Známy módny dom sa obáva o budúcnosť sociálnej siete pod vedením Elona Muska.
Zástupcovia spoločnosti Balenciaga v pondelok pre Vogue potvrdili, že účet spoločnosti bol zo siete Twitter odstránený. Verejne však dôvod rozhodnutia nekomentovali.
Módny dom svojím odchodom nasledoval kroky celebrít a známych osobností vrátane Shondy Rhimes a Gigi Hadid. Obávajú sa totiž Muskovho vedenia, informuje portál BusinessInsider.
Tí, ktorí sa rozhodli platformu opustiť, ako jeden z dôvodov uvádzajú nárast nenávistných prejavov.
Neistota okolo spoločnosti mala aj dôsledok na príjmy z reklamy. Značky vrátane Audi, Pfizer a General Mills mali totiž na platforme pozastaviť svoju reklamu.
Balenciaga fascinuje
Značka verejnosť.
Prvým príkladom je ich taška, ktorá sa nápadne podobá na 99 centovú tašku Ikea. Kabela Balenciaga však stála približne 1.940 eur.
Ďalším šokujúcim módnym kúskom je kabelka Trash Pouch, ktorá je inšpirovaná vrecom na odpadky. A to doslovne. Pretože skutočne vyzerá ako vrece na odpadky – nielen čierne, ale aj modré, biele a žlté. A cena? 1.782 eur.
Na zahodenie nie sú ani tenisky, ktoré skutočne vyzerajú ako na vyhodenie. V limitovanej edícií Paris Sneaker, v ktorej sa nachádzalo len 100 kusov, sa pár predával za 1.735 eur.
Súvisiace články:
Modelka prišla na mólo takmer nahá. A potom sa to začalo … šaty na mieru a na počkanie
Vysvetlené! Aká je podstata striekaných šiat modelky Belly Hadid?
Zdroj úvodnej koláže: Instagram/apolineo.guru, elonmuskoffiicial
Ďakujeme, že ste si prečítali náš článok. Odporúčame vám sledovať nás v službe Google News.