15.03.2024 Redakcia Vášeň v tebe (Foto: Wikimedia Commons/Genevieve, CC BY 2.0 instagram.com/AmericanRivieraOrchard/).
Meghan Markle zakladá novú značku. Na internete sa už objavila aj stránka nového podniku. Zatiaľ to začína veľmi záhadne. Odborníci sa už bližšie pozreli na ašpirácie manželky princa Harryho. Pozrite sa, čo povedali o logu.
Meghan Markle sa na nedostatok aktivít rozhodne nesťažuje. Nedávno bol ohlásený jej nový podcast a manželka princa Harryho práve začína propagovať svoju novú značku. Otvorila si už aj svoj instagramový profil, kde sa objavilo krátke video propagujúce projekt. Zatiaľ nie je známe, na čo presne sa nové počiny vojvodkyne zo Sussexu zamerajú.
V materiáloch zverejnených na InstaStories vidíme Markle, ako sa hemží v štýlovej kuchyni, sprevádzaná piesňou „I Wish You Love“ od Nancy Wilson. Čo si o Markleovej novej aktivite myslia odborníci? Odhalili jej skutočné úmysly.
Nová značka Meghan Markle hovorí za jedno. Harryho manželka má kráľovské túžby
Meghan Markle práve rozbehla nový biznis. Nick Ede, odborník na branding, v rozhovore pre „The Sun“ zdôraznil, že Markleová má ambície stať sa hlavným hráčom na trhu so značkami celebrít.
„Mohla by byť ďalšou Marthou Stewart (…) Mnohé hviezdy majú svoje vlastné značky, ktoré sú na trhu mimoriadne úspešné. Meghan môže využiť slávu a uznanie na propagáciu svojho podnikania“
– zdôraznil.
Ede povedal, že použitie staromódneho písma v názve značky nielen odkazuje na kráľovské dedičstvo, ale tiež vyvoláva dojem, že značka už má bohatú históriu a túži byť staršia, než je. Okrem toho jej dáva autoritu erb.
Na internete sa už objavila stránka „American Rivera Orchard“. Zatiaľ sa môžete zapísať do poradovníka zadaním svojej e-mailovej adresy. Nový počin manželky princa Harryho má aj svoj profil na Instagrame. V krátkom životopise je informácia, že Markleová je zakladateľom značky. Zaujímavé je, že Meghan Markle sa stále podpisuje ako vojvodkyňa zo Sussexu a to nezostalo nepovšimnuté. Tam to nekončí.
Logo nového podniku Markle vyzerá ako erb šľachty a jeho názov je napísaný kaligrafiou. Celé je to zo zlata a nápis je na šedom podklade. V rozhovore pre „The Sun“ grafologička Tracey Trussel zdôraznila, že tento typ štylizovaného písma je pokusom zosobniť imaginárnu postavu a zohráva určitú úlohu.
„Toto demonštruje falošné ja niekoho, kto chce vyniknúť a prinútiť sa byť výnimočný (…) Šikmý rukopis, ktorý sa mierne zvažuje na jednu stranu, prezrádza jej nespútané nadšenie a vášeň pre vytváranie novej značky. Neochvejná pravidelnosť rukopisu odráža jej veľkú oddanosť tomuto projektu“
– zdôraznila Trussel.
Logo Meghan Markle rozdrvil kráľovský expert. „Vyzerá to ako boj dvoch pavúkov“
Grafologička Tracey Trussel v rozhovore pre „The Sun“ upozornila aj na charakter písma, ktorého mierne naklonené písmená sú zvýraznené vertikálne.
„To naznačuje nedostatok spontánnosti. Je jasné, že Meghan Markle sa riadi svojou hlavou, nie svojimi pocitmi“
– dodala odborníčka.
Trussel tiež upozornila na tučné veľké písmená a zdôraznila, že naznačujú, aké dôležité je pre Markle postavenie a prestíž. Dôležitá je aj farba.
„Zlatá farba symbolizuje bohatstvo, luxus a odkazuje na tradície kráľovských rodín“
– uzavrela Trussel, cituje ju „The Sun“.
Nie všetkých odborníkov nový „produkt“ Markleovej rovnako zaujal. Kráľovský expert Richard Fitzwilliams, ktorého cituje britský The Sun, brutálne zhodnotil erb a vznešený rukopis.
„Vyzerá to, že bojujú dva pavúky. Kaligrafia by mala byť jednoduchá a úhľadná, ale toto je príliš komplikované“
– dodal.
Ste zvedaví, čo sa skrýva za novou značkou vojvodkyne zo Sussexu?
Redakcia Vášeň v tebe.
Súvisiace články:
Meghan Markle JE SPÄŤ na Instagrame a oznamuje NOVÝ projekt. Dobrý čas sa pripomenúť? (FOTO)
Ďakujeme, že ste si prečítali náš článok. Odporúčame vám sledovať nás v službe Google News.