21.04.2024 Redakcia Vášeň v tebe (Foto: Wikimedia Commons/Genevieve, CC BY 2.0 shutterstock/Simon Ward Photography).
Meghan Markle začala podnikať a vydala svoj prvý produkt, ktorým bol jahodový džem. Jej svokor sa podobným aktivitám venuje už roky. Vyzerá to tak, že manželka princa Harryho oficiálne začala kráľovskú džemovú bitku.
Treba priznať, že Meghan Markle už neraz dokázala, že presne vie, ako okolo seba vyvolať mediálny ošiaľ. Počas zmätku, ktorý pred pár týždňami spôsobila nešťastne upravená fotografia Kate Middleton, sa manželka princa Harryho rozhodla „potichu“ oznámiť svoj nový projekt na sociálnych sieťach so zaujímavým názvom „značka American Riviera Orchard“.
Ukazuje sa, že deň, keď sa v médiách objavili prvé informácie o tom, že si vojvodkyňa Meghan založila firmu, nie je náhoda. Práve v tento deň sa konal slávnostný ceremoniál spojený s odovzdávaním ceny princeznej Diany. Podľa odborníkov si manželka kráľovského mladšieho syna vybrala tento dátum zámerne.
„Meghan sa vždy považovala za Dianinu dedičku. Vnímala samú seba ako trpiacu od médií rovnako ako Diana. Z tejto strany sa strhla obrovská vlna kritiky, že sa jednoducho snaží speňažiť Dianin odkaz“
– uviedol britský kráľovský komentátor Richard Fitzwilliams citovaný magazínom „The Mirror“.
POZRITE TIEŽ AJ: Princ William na svojom prvom vystúpení po dlhom čase. Dal sľub o svojej žene
Meghan Markle oznámila prvý produkt svojej značky. Má kráľ Karol dôvod byť hrdý?
Na to, aby Meghan Markle predstavila celému svetu prvý produkt svojej značky, sme si museli chvíľu počkať a vznikol z toho… jahodový džem. Pred pár dňami boli limitované edície pohárov doručené priateľom kráľovského páru, ktorí sa s darčekom pochválili na sociálnych sieťach. Samozrejme, nastal „malý“ zmätok. Debut produktov „American Riviera Orchard brand“ oficiálne odštartoval boj o najlepší kráľovský džem.
Tu je vhodné pripomenúť, že džem už roky vyrába aj Karol III. Ešte v časoch kniežatstva začal herečkin svokor predávať produkty zo svojej farmy a vybudoval jednu z najväčších značiek biopotravín a nápojov v Spojenom kráľovstve. V súčasnosti spoločnosť monarch ponúka okrem iného aj syry, zeleninu, mäso a celý rad zaváranín vrátane spomínaných džemov.
Vydanie limitovaného počtu téglikov plných jahodových dobrôt Meghan Markle podľa Daily Mail spôsobilo, že aj produkty z produkcie spoločnosti kráľa Karola zaznamenali prudký nárast predaja a boli dokonca niekoľko dní vypredané. Bulvárny denník však zdôrazňuje, že zisk z predaja produktov nejde priamo do vrecka panovníka, ale na konto jeho nadácie.
Čo predpovedáte, kto z toho bude mať teda najväčší úžitok?
Redakcia Vášeň v tebe.
Súvisiace články:
Naliehavé správy z domu Harryho a Meghan prišli uprostred noci. A predsa sa to stalo
Experti MASAKRUJÚ princa Harryho za zmenu bydliska: „Ničí nádej na zmierenie s rodinou“
Ďakujeme, že ste si prečítali náš článok. Odporúčame vám sledovať nás v službe Google News.