08.04.2025 Redakcia Vášeň v tebe (Foto: youtube.com/@MsMojo snímka obrazovky Netflix „Harry & Meghan“).
Meghan Markle minulý týždeň spustila predaj produktov vlastnej značky. Na jednej z propagačných fotografií si zapózovala so svojimi deťmi. Princ Harry údajne nie je nadšený zo speňaženia ich imidžu.

Foto: youtube.com/@MsMojo snímka obrazovky Netflix „Harry & Meghan“
Nie je žiadnym tajomstvom, že Meghan Markle urputne bojuje o priazeň Američanov. Žiaľ, v jej prípade jeden imidžový neúspech strieda druhý. Keď už svet zabudol na negatívne hodnotenú kuchársku šou „With Love, Meghan“, ktorá sa pred vyše mesiacom pripojila k ponuke Netflixu, nad aktivitami nadácie Archewell prevádzkovanej v spolupráci s princom Harrym sa zahalili tmavé mračná. Jeden z bývalých spolupracovníkov Sussexovcov sa pre Vanity Fair vyjadril k praktikám, ktorých sa údajne Meghan dopúšťala voči svojim podriadeným.
„Bolo to naozaj, naozaj, naozaj strašné. Veľmi bolestivé. Ona hrá s každým neustále dámy – aby som nepovedal šachy – ale veľmi dobre vie, kto je na jej strane. A ak nie ste, je pripravená okamžite vás hodiť vlkom“
– znelo tvrdenie.
Bývalá hviezda „Suits“ prišla s ďalším skvelým nápadom, ako zvýšiť svoj vplyv a udržať si svoju popularitu. Pred pár mesiacmi ohlásila spustenie vlastnej lifestylovej značky.Produkty sú už v predaji online, a v zatiaľ skromnej ponuke nájdete napríklad kvetinovú posýpku za 15 dolárov alebo špeciálny druh medu, ktorý má po prepočte na eurá hodnotu presne 25,52 EUR.
Trápi Meghan Markle imidž Archieho a Lilibet?
Aj napriek svojmu zjavnej túžbe po pozornosti sa 43-ročná Meghan doteraz dôsledne vyhýbala verejnému vystavovaniu svojich detí. V čase nedávnych promo prešľapov sa však rozhodla porušiť vlastné zásady. Dňa 24. marca sa na oficiálnom instagramovom profile značky As Ever objavila rodinná fotografia, na ktorej Meghan objíma päťročného Archiho a v náručí drží trojročnú Lilibet. Hoci verejnosť reagovala prevažne pozitívne, nie každý zdieľa nadšenie.
Nová marketingová stratégia Meghan údajne nie je po chuti jej manželovi. Novinár The Sun Matt Wilkinson, ktorý sa venuje témam britskej kráľovskej rodiny, tvrdí, že pár sa nevie zhodnúť v otázke prezentácie detí na verejnosti.
„Sussexovci nie sú zajedno v tom, či majú svoje deti vystavovať pozornosti. Mám pocit, že do určitého bodu by Harry bol radšej, keby jeho deti neboli na očiach. Nechce, aby ich niekto fotil. Myslí si, že ak ich vezme mimo Montecita, bude tam kopa novinárov, ktorí sa budú snažiť získať zábery jeho detí. Mimochodom, tak to nie je“
– poznamenal v podcaste Right Royal.
Zamestnanec britskej redakcie sa domnieva, že Meghan upravila svoju marketingovú stratégiu. Údajne sa teraz chce profilovať ako milujúca a zodpovedná matka a zároveň strážkyňa rodinného krbu.
„Dá sa argumentovať, že Meghan deti nevyužíva, ona ich jednoducho… no, používa ich na propagáciu svojej značky. Je matka. Je gazdiná a varí doma. Nemám nič proti tomu, že zverejňuje fotky detí na svojich sociálnych sieťach. Harry z toho však zrejme veľkú radosť nemá“
– dodal Matt Wilkinson.
Myslíte si, že si týmto Meghan vylepší reputáciu?
Redakcia Vášeň v tebe.
Súvisiace články:
Hugh Grant pobúrený otázkou na svoje deti na letisku: „Dotieravé, urážlivé a hrozné“
Dcéra Toma Hanksa prelomila mlčanie. Smutná pravda o matke vyšla najavo
Ďakujeme, že ste si prečítali náš článok. Odporúčame vám sledovať nás v službe Google News.