28.8.2023 Redakcia Vášeň v tebe (Foto: shutterstock/Ovidiu Hrubaru instagram/meghan).
Zdroje uvádzajú, že na „osobnom“ profile Meghan Markle sa momentálne horúčkovito pracuje, čo jej má zabezpečiť úspech na Instagrame a gigantické zárobky. Podarí sa jej stať sa vyhľadávanou influencerkou?
Meghan Markle od mladosti snívala o sláve. Jej otec Thomas bol osvetľovacím režisérom a pracoval okrem iného na natáčaní filmu „Ženatý so záväzkami“. Meghan ho tam často navštevovala a pozorovala hviezdy a snívala o tom, že raz bude stáť v centre pozornosti.
V dospelosti si stihla zahrať v niekoľkých treťoligových inscenáciách a jej najväčším úspechom bola úloha v seriáli „The Suits“. Meghan sa snažila ešte viac zvýšiť svoju popularitu vedením blogu s názvom „The Tig„ , kde okrem iného uverejňovala reportáže z ciest a návštev reštaurácií a módne „inšpirácie“. Podobne vyzeral aj jej profil na Instagrame.
Aktivita Meghan Markle na sociálnych sieťach
Markle sa veľmi snažila budovať svoju „značku“ online, kým nestretla princa Harryho. Potom si vymazala účty a so svojím manželom si založila profil s názvom „@sussexroyal“, ktorý sledovalo až 9,4 milióna ľudí. Bohužiaľ, účet bol deaktivovaný v roku 2020, keď sa Sussexovia „odhlásili“ z kráľovskej rodiny.
Teraz sa objavili správy, že Markle sa pripravuje na „veľký návrat“ na Instagrame s profilom s názvom „@meghan“. Podľa Daily Mail účet už existuje a má 76 000 sledovateľov. Medzi nimi je niekoľko priateľov vojvodkyne, vrátane aktivistky Mandana Dayani, ktorá do decembra minulého roku pôsobila ako prezidentka „Archewell“ – mediálneho a filantropického podniku Sussexovcov.
,,Áno, to je jej profil. Očakávajte, že to čoskoro oznámite. Meghan sa vracia.“
– prezradila osoba z prostredia celebrít.
Obrovské zisky za minimálnu prácu
Odborníci predpovedajú, že ako manželka britského princa môže Meghan získať veľa peňazí na Instagrame. Sumy sú ohromujúce.
Kardashianky si za jeden príspevok propagujúci produkt môžu vypýtať milión dolárov a viac. Neexistuje dôvod, prečo by Meghan nemohla zarobiť toľko peňazí. Ako vojvodkyňa si však musí dávať pozor, aby nevznikol dojem, že niečo robí reklamou, varuje Eric Schiffer , odborník na sociálne siete, ktorý radí okrem iných aj hviezdam The Real Housewives of Beverly Hills.
Mimoriadne optimistické a odvážne vízie ponúka aj Kent Moore , marketingový expert a majiteľ spoločnosti „OneEyedSocial“.
,,Myslím, že by sa okamžite zaradila do top 10 najlepšie platených influencerov na svete. Jej postavenie je jedinečné, keďže je celebritou, herečkou a členkou kráľovskej rodiny. Milión dolárov za príspevok je pre ňu úplné minimum. Vzhľadom na správny dosah by značky mohli byť ochotné s ňou spolupracovať v kampaniach v priebehu niekoľkých rokov (…).“
-Moore odhaduje, že na takýchto obchodoch by mohla zarobiť až 20 miliónov dolárov.
Nemožno si však všimnúť, že sympatie ľudí k Meghan postupne klesajú a doterajšia spolupráca kráľovskej rodiny so značkami nie je úspešná. Natíska sa otázka, či by vlastne nejaká firma chcela riskovať investovanie nemalých peňazí do takéhoto neistého „biznisu“…
Kúpili by ste si produkt propagovaný Meghan?
Redakcia Vášeň v tebe.
Súvisiace články:
Ďakujeme, že ste si prečítali náš článok. Odporúčame vám sledovať nás v službe Google News.