12.10.2023 Redakcia Vášeň v tebe (Foto: pexels.com/Markus Winkler twitter.com/Ryanair).
Keďže odpoveď Ryanairu bola zdieľaná na X, mnoho ľudí sa rozdelilo a povedalo, že letecká spoločnosť je „divoch“.
Mnoho ľudí využíva sociálne médiá ako platformu na vyjadrenie svojich sťažností spoločnostiam. Cestujúci letiaci so spoločnosťou Ryanair sa tiež obrátil na X (predtým známy ako Twitter), aby sa podelil so sťažnosťou, avšak odpoveď, ktorú dostal od leteckej spoločnosti, rozdelila mnoho ľudí.
„@Ryanair nabudúce prinesiem svoje vlastné schody.“
– Používateľ X @ToldYouThusly napísal.
Spolu s tweetom zdieľal aj obrázok lietadla a schodov, ktoré sú k nemu pripojené, aby ľudia mohli nastúpiť.
@Ryanair I will bring my own stairs next time 🙄 pic.twitter.com/9pTnlU2e1T
— ToldYouThusly 🇮🇳 (@ToldYouThusly) October 11, 2023
Krátko po zdieľaní tohto príspevku si to Ryanair všimol a aj odpovedal.
„Nabudúce si prineste svoje vlastné lietadlo.“
– promptne a s humorom odpovedal Ryanair.
bring your own plane next time too https://t.co/CH6uzqsS5j
— Ryanair (@Ryanair) October 11, 2023
Tweet od Ryanairu bol zdieľaný 11. októbra. Od zverejnenia sa stal virálnym s viac ako 24,6 miliónmi videní. Mnohí sa podelili s komentármi k príspevku, aby sa podelili o to, aká zábavná im bola odpoveď leteckej spoločnosti.
Čo ľudia hovoria o tomto tweete?
„Dámy a páni, naším víťazom je…@ryanair.“
„Prečo sa sťažuje na schody? Všetko sa zdá byť v poriadku.“
„Toto je najsurovejšia reakcia voči zákazníkovi, akú som kedy videl.“
„Ryanair čakal presne na túto chvíľu tu lmao.“
„Myslím, že tu potrebujeme stránku GoFundMe, aby sme tej osobe prenajali lietadlo, kde je Mr. Beast?“
– čítame v komentároch.
Redakcia Vášeň v tebe.
Súvisiace články:
Bezplatná príručná batožina do lietadla? EÚ bojuje za cestujúcich
Ste „pri sebe“? Veľké korporácie kvôli vám prichádzajú o peniaze…
Ďakujeme, že ste si prečítali náš článok. Odporúčame vám sledovať nás v službe Google News.