27.11.2023 Redakcia Vášeň v tebe (Foto: shutterstock.com/rblfmr).
Viac ako 7 000 € na prepitnom za sendvič, ktorý stál 7€ – toľko zaplatila jedna obyvateľka štátu Georgia. Pri platení si bola istá, že vstupuje do aplikácie, a uviedla svoje telefónne číslo, aby získala vernostné body. Bar, v ktorom jedla – jedna z prevádzok reťazca Subway -, prisľúbil, že banke preplatený rozdiel vráti.
Sendvič v hodnote takmer 70-tisíc bol taliansky sub B.M.T. s feferónkami, salámou, šunkou, syrom a zeleninou. Jeho dĺžka presahovala 30 cm (1 stopu) a jeho cena bola 6,90€. Žena zaň zaplatila kreditnou kartou a potom zadala svoje telefónne číslo. Bola presvedčená, že vstupuje do aplikácie, v ktorej zbiera vernostné body. Nevšimla si, že sa na obrazovke objavila správa „žiadosť o prepitné“.
Problémy s vrátením peňazí
Omyl si všimla až o niekoľko dní neskôr. – Keď som sa pozrela na účtenku, zdalo sa mi, že číslo je mi povedomé. Bolo to posledných šesť číslic môjho telefónneho čísla. Kto by nechal takéto prepitné? – argumentovala obyvateľka Georgie v rozhovore pre televíziu WSB-TV. Tvrdila, že si nevšimla, keď namiesto aplikácie prešla na webovú stránku banky.
Vymáhanie peňazí nebolo jednoduché. Po prvé, Bank of America (BofA) písomne zamietla žiadosť zúfalej ženy. Potom tvrdila, že žena žiadala preplatenie celého nákupu – sendviča a prepitného -, hoci jej patrilo len prepitné. – „Za tie peniaze som mohla sama odletieť do Talianska, zjesť sendvič a vrátiť sa,“ komentovala odmietnutie televízia Channel 2.
Zúfalo sa snažila vec prediskutovať s manažérom baru, kde jedla, a potom sa pomýlila. Ten sa však s ňou odmietol stretnúť. Reťazec argumentoval tým, že jej nemôže pomôcť, pretože platbu musí stornovať banka. Hovorca spoločnosti Subway ubezpečil, že reťazec prípad monitoruje a o požiadavke zákazníčky vie.
Banka vrátila peniaze
Američanke trvalo viac ako mesiac, kým sa domohla svojich práv, počas ktorého sa prípad dostal na verejnosť. Tá mohla prispieť k úspešnému ukončeniu situácie pre zákazníčku. Pred niekoľkými dňami Bank of America vrátila prepitné, ale vo forme dočasného úveru. – ‚Požiadali sme spoločnosti Subway, aby zákazníčke vrátila peniaze, a sme radi, že s tým súhlasila,‘ povedal pre americkú televíziu NBC.
Redakcia Vášeň v tebe.
Súvisiace články:
Kupón na sendviče zadarmo na celý život? Stačí si zmeniť meno. Už teraz je 10 000 žiadateľov
Káva pred raňajkami: Je to jednoduchý krok k zníženiu hmotnosti, ale je naozaj zdravý?
Ďakujeme, že ste si prečítali náš článok. Odporúčame vám sledovať nás v službe Google News.